Leczenie endodontyczne/kanałowe

Kiedy pojawi się zapalenie albo zakażenie miazgi zęba, nie pozostaje nic innego jak leczenie kanałowe. Jest to specjalistyczny zabieg, który wymaga od stomatologa pewnych szczególnych umiejętności. Dla pacjenta jest to często jedyna ucieczka przed bólem oraz uniknięciem poważniejszych powikłań łącznie z utratą zęba. W PaulDental pacjenci mogą liczyć na profesjonalne wykonywanie tej usługi. Oznacza to sprawną diagnostykę oraz rzetelnie podejmowane decyzje co do dalszych działań leczniczych.

Stomatolog podczas zabiegu leczenia kanałowego wykonywanego w centrum w Wołominie usunie zakażoną miazgę, oczyści ją oraz zdezynfekuje powstały kanał.W trakcie leczenia używany jest mikroskop zabiegowy dla lepszego wglądu w system kanałów zęba. Leczenie kanałowe kończy dokładne wypełnienie kanałów odpowiednim materiałem. W zależności od poziomu trudności proces leczenia kanałowego może trwać od jednej do kilku wizyt.Poznaj szczegóły cennika. W celu uzyskania większej ilości informacji skorzystaj z kontaktu z dentystą.

LECZENIE ENDODONTYCZNE / KANAŁOWE CENA (zł)

ZATRUCIE (DEWITALIZACJA) MIAZGI ZĘBA Z OPATRUNKIEM

TREPANACJA MARTWEGO ZĘBA Z OPATRUNKIEM

WYPEŁNIENIE ZĘBA PO LECZENIU AMUPTACYJNYM 70
OPATRUNEK LECZNICZY 50

CAŁKOWITY KOSZT LECZENIA KANAŁOWEGO: ZNIECZULENIE, OPRACOWANIE KANAŁÓW, WYPEŁNIENIE KANAŁÓW, DIAGNOOSTYKA RVG, BEZ WYPEŁNIENIA I ODBUDOWY KORONY ZĘBA: CENA (zł)
W ZĘBIE JEDNOKANAŁOWYM 200
W ZĘBIE DWUKANAŁOWYM 280
W ZĘBIE TRZYKANAŁOWYM 500
W ZĘBIE CZTEROKANAŁOWYM 600
LECZENIE AMPUTACYJNE W ZĘBACH MLECZNYCH (PO DEWITALIZACJI) 50

Niniejszy cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych i jest publikowany jedynie dla celów informacyjnych. Podane ceny są jedynie sugerowanymi cenami zabiegów. Cena transakcyjna może się istotnie różnić od podanej. Cena zabiegów jest uzależniona od stopnia zaawansowania choroby. Właściwa wycena następuje po konsultacji lekarskiej.

nasi
partnerzy