Lek. dent. Artur Gmerek

Lek. dent. Artur Gmerek jest absolwentem Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Staż zawodowy odbył w Wojskowym Instytucie Medycznym przy ul. Szaserów pod czujnym okiem wybitnego prof. Grzegorza Krzymańskiego, od którego pobierał cenne nauki i doskonalił swoje umiejętności. Nieustannie podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w licznych kursach i wykładach, prowadzonych przez znanych i cenionych specjalistów.

Dr Gmerek podchodzi do swojej pracy z dużym zaangażowaniem i profesjonalizmem, udzielając swoim pacjentom, wyczerpujących informacji na temat  ich problemów jak i metod leczenia oraz zapewnia komfort podczas wykonywania zabiegów.

W swojej pracy koncentruje się na uśmierzaniu bólu i stresu pacjenta oraz dostarczaniu mu satysfakcji po zakończonym leczeniu. Fundamentalny jest również dla niego efekt końcowy leczenia, który ma usunąć przyczyny dolegliwości pacjenta, a nie tylko skutki. Doktor Gmerek pragnie by jego pacjenci nie czuli dyskomfortu z powodu swoich problemów z uzębieniem a ostatecznym rezultatem jego pracy było wyleczenie przypadłości pacjenta i wywołanie na jego twarzy zadowolonego i nieskazitelnego uśmiechu.

nasi
partnerzy